• Bestellingen & Betalen

    Vind hier de meeste antwoorden op uw vragen over Bestellen en Betalen.

    Bestellingen & Betalen
  • Verzendingen & Retourneren

    Vind hier de meeste antwoorden op uw vragen over Verzenden en Retourneren.

    Verzendingen & Retourneren
  • Algemenen vragen

    Vind hier de meeste antwoorden op uw vragen over andere Algemene vragen.

    Algemenen Vragen

Bestellingen & Betalen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Indien je een bestelling hebt geplaatst kun je deze niet meer wijzigen. Is er toch
iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en wij helpen je
graag verder.

Hoe weer ik of mijn bestelling is gelukt?

Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet
het geval zijn, dan is de e-mail hoogstwaarschijnlijk in je spamfolder
terechtgekomen, wij willen je dus ook vragen om dit eerst na te kijken alvorens
je contact met ons opneemt.

Hoe kan een artikel nadat ik besteld heb uitverkocht zijn?

Na een bestelling worden je gekozen artikelen direct voor jou gereserveerd. Helaas kan er door computer of magazijn fouten worden gemaakt. Ook kan het voorkomen dat artikelen beschadigd raken, waardoor levering niet mogelijk is.
Kan jouw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan nemen wij contact met je op
en bekijken we de mogelijkheid van een eventuele terugbetaling.

Gebruikt Kidsmoda een veilige betaalomgeving?

De betaling via Kidsmoda verloopt via een beveiligde internetomgeving. Je gegevens
worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Een veilige SSL-verbinding
herken je aan het slotje in je browser.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met:

  • I DEAL
  • Visa
  • Mastercard
  • American expres
  • Union pay
  • Google pay
  • Apple Pay
  • Maestro
  • Shop pay


Verzendingen & Retouren

Hoelang duurt het voordat ik mijn pakketje kan verwachten?

Kidsmoda streeft ernaar om uw producten binnen 1-2 werkdagen te verzenden vanaf het moment van bestellen. Wij werken uitsluitend met DHL, Wij zijn niet verantwoordelijk
voor de fouten van DHL. Mocht jouw pakket kwijt zijn neem dan zo snel
mogelijk contact op met ons of het verzendbedrijf! Wij zullen er altijd voor
zorgen dat jij blij bent wat er ook gebeurt.


*Met uitzondering van overige artikelen waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven.

Wat als ik in het weekend een order plaats?

Wij hanteren levertijden in werkdagen, dit is ma t/m vrijdag. En met uitzondering van officiële feestdagen, deze vallen niet onder werkdagen.

Wat als 1 van de bestelde artikelen niet op voorraad is?

Plaats je een bestelling met een artikel wat op voorraad is samen met een artikel waarbij een andere levertijd staat vermeld, dan verzenden wij pas wanneer de bestelling compleet is.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond in je winkelmandje. De kosten hiervan zijn €4,95,-. Bestellingen boven de €50 euro worden gratis door ons verzonden binnen Nederland.

Voor bestellingen naar België zijn de verzend kosten €7.50,-. En gratis verzending bij een bestelling vanaf €75-,

Track and Trace zegt bezorgd maar ik heb niks ontvangen.

  • Goede kans dat de zending bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen. De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd.
  • Na twee werkdagen nog geen pakket?

Neem dan contact met ons op via
het contactformulier onder vermelding van je ordernummer. Wij zullen dan een
onderzoek uitzetten bij DHL. Dit betekend dat DHL persoonlijk met de
desbetreffende chauffeur contact opneemt om navraag te doen waar het pakket precies bezorgd is die dag. Gelieve rekening te houden met 5 werkdagen voordat wij uitsluitsel krijgen van DHL.



Pakket ligt niet bij ophaalpunt.


In het geval dat het pakket op een afhaalpunt terechtkomt wordt je ook hiervan altijd via e-mail op de hoogte gebracht en heb je 6 dagen de tijd om het pakket daar op te halen. Indien dit niet gebeurd dan gaat het pakket retour naar ons, dit is helaas niet kosteloos, DHL brengt namelijk de retourzending bij ons in rekening waardoor wij het ook weer moeten doorberekenen aan de klant. Indien je het pakket nog wenst te ontvangen dan sturen wij je een betaallink, indien je van de bestelling afziet dan verrekenen wij 1x verzendkosten met het terug te betalen bedrag.

Ik wil mijn bestelling retour sturen.

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Dit wil zeggen dat het pakket binnen deze periode weer bij ons in bezit moet zijn. De kosten voor retour van je thuis naar ons zijn voor eigen
rekening. 

*Let op: je kunt géén brievenbuspakketjes naar ons retouradres sturen.


Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.


Zorg dat je je retourzending mét Track & Trace retour verstuurd, maak je hier geen gebruik van dan is dit op eigen risico mocht het pakketje kwijtraken met de post dan zal Kidsmoda niet verantwoordelijk zijn voor dit verlies.

    
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten op het door ons bekende rekeningnummer. Indien je gebruik gemaakt hebt van onze gratis verzending vanaf €50,- en door de retournering kom je onder dit drempelbedrag?
Dan brengen wij alsnog de gemaakte verzendkosten in rekening.

*Let op Afgeprijsde artikelen kunnen niet geretourneerd worden!

Hoe stuur ik een pakket retour ?

Print hier het retourformulier uit, vul deze compleet in en stuur het mee met de retourzending.

Wat zijn de retour voorwaarde?

De retour gestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Artikelen dienen in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden
  • Met aangehechte prijskaartjes (indien aanwezig).
  • Ongedragen en onbeschadigd te zijn.
  • Ongewassen te zijn.
  • Niet hersteld te zijn (of een poging daartoe).
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn.
  • Het retourformulier ingevuld bijvoegen. (Deze is te vinden onder in de website bij de LINKS)
  • Let op: Je kunt géén brievenbuspakketjes naar ons retouradres sturen!   

*Mochten wij toch retouren ontvangen zonder de bovengenoemde punten kunnen wij de retour helaas niet accepteren. Je kunt je retour na afkeuring opnieuw laten verzenden
en de verzendkosten is dan op eigen kosten. Zodat wij de retour naar
je terug kunnen sturen. 

Algemene vragen

Kan ik een artikel ruilen?

Bij ons kunt momenteel niet ruilen. Als u een artikel wilt omruilen, volgt u het retourproces en plaatst u een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel.

Hoe werkt punten sparen bij kidsmoda ?

Spaar nu eenvoudig Kidsmoda punten bij kidsmoda voor een geweldige kortingen op je volgende aankoop. 

*LET OP: Je ontvangt alléén spaarpunten
indien je een account hebt of deze aanmaakt tijdens het afrekenproces.

Bij het bestellen zonder account (niet registreren)
ontvang je dus géén spaarpunten.

Hoe werkt het?     
Bij elke € 1,- die je aan artikelen besteed in onze webshop ontvangt je 1 Kidsmoda spaarpunt. De spaarpunten kun je
vervolgens opsparen en inwisselen voor korting bij een volgende bestelling.

Je krijgt vanaf 50 punten al € 1,00 korting op een volgende bestelling, dus hoe meer je spaart hoe hoger je korting zal zijn!

Voorbeeld
Je koopt voor € 39,95 aan artikelen, je ontvangt dan dus 40 gratis spaarpunten.


Stel je hebt uiteindelijk 200 spaarpunten gespaard, dan kun je deze zelf via
onze website verzilveren voor een korting bij het plaatsen van een nieuwe
bestelling.

Enkele regeltjes:

  • Spaarpunten zijn niet onbeperkt geldig.
  • Spaarpunten kunnen vanaf 50 punten ingewisseld worden voor korting.
  • Eventuele verzendkosten leveren geen spaarpunten op.
  • Spaarpunten worden altijd afgerond op hele aantallen.
  • Je ontvangt alléén spaarpunten indien je een account hebt of deze aanmaakt tijdens het afrekenproces. Bij het bestellen zonder account (niet registreren) ontvang je dus geen spaarpunten en loop je mooie korting mis.
  • Je vind je spaarpunten saldo nadat je ingelogd bent onder ‘mijn account’.
  • Ontvangen spaarpunten op geannuleerde of retour gestuurde artikelen worden in
    mindering gebracht op je saldo.
  • Spaarpunten worden pas toegekend nadat je bestelling betaald is.

Defecten aan een artikel of ontbreken van artikel


Indien je een bestelling hebt ontvangen waarvan een artikel een beschadiging heeft dan dient dit binnen 24 uur ná ontvangst van de bestelling aan ons kenbaar gemaakt te worden per e-mail.

Gelieve foto’s mee te sturen van het beschadigde artikel samen met je ordernummer. Indien je kiest voor een vervangend artikel dan ontvang je van ons kosteloos een retourlabel waarmee je kosteloos kunt retourneren. Kies je niet voor een vervangend artikel dan zijn de retourkosten voor jezelf.


Wanneer je je bestelling hebt ontvangen maar er ontbreekt een artikel wat je uiteraard wél besteld hebt dan gelieve dit ook binnen 24 uur ná ontvangst aan ons te melden.

*Wij zullen dan binnen 2 werkdagen je e-mail in behandeling nemen om samen tot een zo goed mogelijk passende oplossing te komen.

Klachten


Helaas kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de producten of diensten van kidsmoda en dat je hier een klacht over hebt. laat het ons weten door contact met ons op te nemen.

Wij
zullen er alles aan doen wat binnen onze macht ligt om de klacht zo goed mogelijk met je op te lossen!

Een klacht die bij kidsmoda wordt ingediende zal zo snel mogelijk en het liefst dezelfde dag nog in behandeling worden genomen.

Als een klacht een langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt kidsmoda binnen de termijn van 14
dagen met een definitief antwoord. Uiteraard doen wij er alles aan eventuele problemen of klachten altijd in overleg
met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.

Positiviteit delen

 
Wij willen het natuurlijk ook heel graag weten als je een positieve kidsmoda ervaring hebt gehad.
Door middel van een leuke foto met ons te delen of een recensie op onze website socials pagina’s.